Tu najdete tehnične podatke pogonskih sklopov za serijo Volvo FH.

  • Motorji
  • I-Shift
  • Programski paketi za I-Shift
  • I-Shift z dvojno sklopko
  • Ročni menjalniki
  • Zadnje osi
  • Prestavna razmerja gnanih osi
  • Kombinacije pogonskih sklopov
  • Odgoni

Motorji

  D13K   D16K 
Emisijski standard  Euro 6  Euro 6
Število valjev  6
Prostornina  12,8 dm³  16,1 dm³ 
Gib  158 mm  165 mm 
Premer valja  131 mm  144 mm
Kompresijsko razmerje  17.0:1  16.0:1
Gospodarno območje vrtljajev  900–1400 vrt/min  1000–1300 vrt/min
Moč zavore na izpušne pline 200 kW (2300 vrt/min) 230 kW (2200 vrt/min)
Zavorna moč VEB+  375 kW (2300 vrt/min) 470 kW (2200 vrt/min)
VEB+  za doplačilo za doplačilo 
Oljni filtri  2 pretočna, 1 obvodni   2 pretočna, 1 obvodni 
Količina olja pri menjavi, vključno s filtri  33 l  42 l 
Hladilni sistem, skupna prostornina  38 l  48 l 

Zahteve glede goriva

Kakovost ULSD (dizelsko gorivo s skrajno majhno vsebnostjo žvepla, največ 10 ppm).

Interval menjave olja

Do 100.000 km ali eno leto, z VDS4. 

Odgon na motorju

  Navor  Prestava 
EPTT650  650 Nm*  1.26:1
EPTT1000  1000 Nm*  1.26:1
* Navor pri delovanju na mestu ali med vožnjo.
D13K – Moč/navor

D13K – Moč/navor

Neto izhodna moč po EC 582/2011

D13K420 (309 kW)   
Največja moč pri 1400–1800 vrt/min  420 KM 
Največji navor pri 860–1400 vrt/min  2100 Nm 
D13K460 (338 kW)   
Največja moč pri 1400–1800 vrt/min  460 KM 
Največji navor pri 900–1400 vrt/min  2300 Nm  
D13K500 (368 kW)   
Največja moč pri 1400–1800 vrt/min  500 KM 
Največji navor pri 1000–1400 vrt/min  2500 Nm 
D13K540 (397 kW)   
Največja moč pri 1450–1800 vrt/min  540 KM 
Največji navor pri 1000–1450 vrt/min  2600 Nm 
D16K – Moč/navor

D16K – Moč/navor

Neto izhodna moč po: EC 582/2011

D16K550 (405 kW)   
Največja moč pri 1350–1900 vrt/min  550 KM 
Največji navor pri 900–1350 vrt/min  2800 Nm*
D16K550 (405 kW)   
Največja moč pri 1350–1900 vrt/min  550 KM 
Največji navor pri 900–1350 vrt/min  2900 Nm 
D16K650 (479 kW)   
Največja moč pri 1450–1900 vrt/min  650 KM 
Največji navor pri 950–1450 vrt/min  3150 Nm 
D16K750 (552 kW)   
Največja moč pri 1600–1800 vrt/min  750 KM 
Največji navor pri 950–1400 vrt/min  3550 Nm 
* Na voljo samo pri različici z močjo 550 KM z ročnim menjalnikom.
I-shift

Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom, črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana in hladilnikom olja.

Tehnični podatki

Tip Najvišja prestava Navor motorja (Nm) Največja dovoljena skupna masa (ton)
AT2412F
Neposredna  2400 44
AT2612F
Neposredna  2600 100
ATO2612F
Hitra  2600 100
AT2812F
Neposredna  2800 60
ATO3112F
Hitra  3150 100
ATO3512F Hitra 3550 100

Tehnični podatki I-Shift z dvojno sklopko

Tip  Najvišja prestava  Navor motorja (Nm) Največja dovoljena skupna masa (ton)
SPO2812 Hitra 2800 60

Programski paketi za I-Shift

Osnovna različica (TP-BAS)
TP-BAS je standardni programski paket, s katerim ima I-Shift osnovno funkcionalnost za običajne vrste prevozov.

Programski paket za I-Shift za distribucijo (TP-DIST)
TP-DIST prilagaja delovanje menjalnika posebnostim voženj v segmentu distribucije. Programski paket vključuje funkcije, ki olajšujejo speljevanje, manevriranje in vožnjo z nizko hitrostjo.

Programski paket za I-Shift za gradbeništvo (TP-CON)
TP-CON prilagaja delovanje menjalnika posebnostim voženj v segmentu gradbeništva. Programski paket vključuje funkcije, ki olajšujejo speljevanje, manevriranje in vožnjo z nizko hitrostjo. Ta programski paket je primeren tudi za slabe ceste.

Programski paket za I-Shift za prevoze na velike razdalje (TP-LONG)
TP-LONG vključuje inteligentne funkcije za zmanjševanje porabe goriva. Ta programski paket je še zlasti primeren za prevoze na velike razdalje, kjer je zelo pomembna varčna poraba goriva. Paket vključuje tudi funkcijo I-Roll.

Paket za prevoze težkih tovorov (TP-HD)
TP-HD optimizira delovanje menjalnika I-Shift pri velikih masah kompozicije (> 85 ton). Voznik lahko vozne lastnosti optimizira tudi pri manjši masi kompozicije, tako da izključi način prevozov težkih tovorov in vključi način prevozov na velike razdalje. Funkcije programskega paketa so primerne tudi za tovorna vozila z več priklopniki.

Programski paketi za I-Shift

Različice v prodaji TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
Osnovna funkcionalnost odgona (APF-BAS)
Razširjena funkcionalnost odgona (APF-ENH) o o o o o
Osnovna prilagoditev izbiranja prestav (AMSO-BAS)
Razširjena prilagoditev izbiranja prestav, vključno s funkcijo Kickdown (AMSO-AUT) o o o
Osnovna funkcionalnost Vocational (AVO-BAS)
Razširjene zmogljivosti – slabe ceste (AVO-ENH) o o o
Osnovna strategija prestavljanja
Prestavljanje za zmogljivost
Nadzor temperature olja menjalnika
Speljevanje s težkim tovorom
I-Roll (•)
Inteligentni tempomat (•)
Upravljanje speljevanja
Razširjena strategija prestavljanja (skupna masa ≤ 85 t)
Obvladovanje velikih mas kompozicije (85 t < skupna masa ≤ 180 t)
Prestava za zelo počasno vožnjo* (ASO-ULC) o o o
Prestava za počasno vožnjo* (ASO-C) o o o
Več prestav za vzvratno vožnjo* (ARSO-MSR) o o o
I-See (PVT-BAS) – uporaba podatkov GPS o o
I-See (PVT-EXT) – uporaba podatkov GPS o o
• Standardna izvedba (•) Funkcijo je mogoče uporabljati pri aktivnem načinu TP-LONG. o Opcija – Ni na voljo.
* Samo pri AT2612F, ATO2612F, ATO3112F in ATO3512F. ARSO-MSR zahteva ASO-ULC ali ASO-C.
** Samo pri AT2612D, AT2612F, ATO2612F, ATO3112F in ATO3512F.

Ročni menjalniki

Ročni menjalnik s 14 prestavami z delilnikom in preklopnikom območja z dvema prestavama za počasno vožnjo in dvanajstimi sinhroniziranimi prestavami za vožnjo naprej ter štirimi za vzvratno vožnjo. Patentiran sistem sinhronizacije in servoojačenje zmanjšujeta sile, potrebne za prestavljanje. Menjalniki so lahko opremljeni s kompaktnim retarderjem, odgonom, črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika in hladilnikom olja.

Tehnični podatki ročnih menjalnikov

Tip Najvišja prestava Navor motorja (Nm) Največja dovoljena skupna masa (ton)
VT2214B Neposredna 2200 100
VTO2214B Hitra 2200 100
VT2514B Neposredna 2500 100
VTO2514B Hitra 2500 100
VT2814B Neposredna 2800 100
VTO2814B Hitra 2800 100

Zadnje osi

Tip  Os Gonilo Največji navor (Nm) Največja obremenitev osi/sklopa osi (ton) Največja dovoljena skupna masa (ton)
Enojna redukcija prenosa moči          
RSS1344C/D Enojna Hipoidno 2600 13 44
RSS1356 Enojna Hipoidno 2400/2800 13 56/44
RSS1360 Enojna Hipoidno 3550 13 60
RTS2370A Tandem Hipoidno 3550 23 70
           
Dvojna redukcija moči          
RSH1370F Enojna Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem 3550 13 70
RTH2610F Tandem Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem 3550 26 100
RTH3210F Tandem Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem 3550 32 100
RTH3312 Tandem Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem 3550 33 120

Prestavna razmerja gnanih osi

RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1* 2.79:1 2.64:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 3.10:1 2.85:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 3.44:1 3.08:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.67:1 3.40:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
3.36:1   3.67:1 3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1
3.70:1   4.11:1 4.13:1   4.55:1 4.55:1  
      4.50:1   5.41:1 5.41:1  
      5.14:1     7.21:1  
      5.67:1        
      6.17:1        
* Za RSS1344D.

Kombinacije pogonskih sklopov

  D13K420 D13K460 D13K500 D13K540 D16K550 * D16K550 ** D16K650 D16K750
Ročni menjalnik                
VT2214B            
VTO2214B            
VT2514B          
VTO2514B          
VT2814B            
VTO2814B            
                 
I-Shift                
AT2412F            
AT2612F        
ATO2612F        
AT2812F              
ATO3112F            
ATO3512F              
                 
I-Shift z dvojno sklopko                 
SP02812     ●  ●  ●        
Gnane osi z enojno redukcijo moči                
RSS1344C/D        
RSS1356      
RSS1360
RTS2370A
                 
Gnane osi z dvojno redukcijo moči                
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F
RTH3312
* (2800 Nm)
** (2900 Nm)

Odgoni

Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za sklopko za pogon različne opreme nadgradnje.

Odgoni pred sklopko

PTER-DIN: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.
PTER1400: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.
PTER-100: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.

Odgoni za sklopko

PTR-F: Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.
PTR-FL/FH: Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Nizki/srednji/visoki vrtljaji, priključek po DIN za neposredno priključitev hidravlične črpalke.
PTRD-F: Visoki vrtljaji, prirobnični priključek za neposredni priklop pogonske gredi.
PTRD-D: Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Priključek po DIN spredaj in zadaj za neposredni priklop hidravličnih črpalk.
PTRD-D1: Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Prirobnični priključek zadaj in priključek po DIN spredaj.
PTRD-D2: Za visoke vrtljaje, dvojni pogon zadaj in enojni pogon spredaj. Dva prirobnična priključka zadaj in en priključek po DIN spredaj.

Prenesi s spleta

Tehnični podatki pogonskega sklopa

Prenesite v svoj računalnik popolne tehnične podatke pogonskega sklopa (PDF).

Prenesi s spleta(PDF, 1 MB)
Poiščite pooblaščenega prodajalca

Podrobneje se seznanite z Volvom FH

Izberite popolno tovorno vozilo za svoje potrebe. Vse to se dogaja pri pooblaščenem prodajalcu Volvo Trucks.

Poiščite pooblaščenega prodajalca