Tehnični podatki šasije Volva FH

  • Višine šasije
  • Največja obremenitev sprednje osi
  • Vzmetenje zadnjih osi
  • Višine priklopa, vlačilci
  • Nosilci priklopa
  • Rezervoarji za gorivo
  • Posode za AdBlue
  • Sedla
  • Posamično vzmetenje spredaj
  • Volvov dinamični krmilni sistem
  • Pomožne osi za gnano osjo
  • Pomožne osi pred gnano osjo
  • Zavore

Višine šasije

X-Low (vlačilec) pribl. 810 mm
Low pribl. 850 mm
Med pribl. 900 mm
High pribl. 1000 mm
X-High pribl. 1200 mm

Največja obremenitev sprednje osi (ton)

  Zračno vzmetenje Listnate vzmeti
X-Low 7.5 -
Low 8 -
Med 9* 9
High 9 10/18**
X-High - 10/20**
* S posamičnim vzmetenjem spredaj 8,5.
** Z dvema sprednjima osema (FAA20/FAA21).

Vzmetenje zadnjih osi

Tip Osi Vzmetenje Obremenitev osi/sklopa osi Redukcija moči Pomožne osi za/pred gnano osjo
Enojna          
RAD-L90 4×2 Parabolične/večlistnate 13 t Enojna/dvojna  
RAD-GR 4×2 Zračno vzmetenje 11,5/13 t Enojna/dvojna  
RAD-G2 4×2 Zračno vzmetenje (za gradbeništvo) 13 t Dvojna  
           
Sklopi osi          
RADT-AR 6×2/8×2 Parabolične 19/21 t Enojna/dvojna Pomožna os za gnano (fiksna)
RADT-GR 6×2/8×2 Zračno vzmetenje 19/20,5/22,5/23 t Enojna/dvojna Pomožna os za gnano osjo (fiksna/krmiljena/samokrmiljena)
RAPD-GR 6×2 Zračno vzmetenje 19/22 t Enojna/dvojna Pomožna os pred gnano (fiksna/krmiljena)
RADD-G2 6×4/8×4 Zračno vzmetenje (za gradbeništvo) 21/23/26 t Enojna/dvojna  
RADD-BR 6×4/8×4 Parabolične 21 t Enojna/dvojna  
RADD-TR1 6×4/8×4 Parabolične/klasične listnate 23/26 t Enojna/dvojna  
RADD-TR2 6×4/8×4 Klasične listnate 26/32 t Dvojna  
RADD-GR 6×4/8×4 Zračno vzmetenje 21/23/26 t Enojna/dvojna  
RAPDT-GR 8×2 Zračno vzmetenje 27/30/30,5/31,5/32 t Enojna/dvojna Pomožna os pred gnano (krmiljena) + pomožna os za gnano (fiksna/krmiljena)
RADDT-GR 8×4/10×4 Zračno vzmetenje 27/33/36 t Enojna/dvojna Pomožna os za gnano (krmiljena)
RAPDD-GR 8×4 Zračno vzmetenje 27/30,5/32/35 t Enojna/dvojna Pomožna os pred gnano (fiksna/krmiljena)
RADDT-G2 8×4/10×4 Zračno vzmetenje (za gradbeništvo) 27/33/36 t Enojna/dvojna Pomožna os za gnano (krmiljena)

Višine priklopa sedla

Pogon Višina šasije Vzmetenje Višina okvira Višina sedla* Pnevmatike Najmanjša višina priklopa Nazivna višina med vožnjo**
4×2 X-Low RAD-GR 266 140 295–55 867 912
  X-low RAD-GR 266 140 295–60 887 932
  Low RAD-GR 266 140 315–60 955 1015
  Med RAD-GR 266 140 315–70 1014 1075
  Med RAD-GR 300 140 315–70 1031 1092
  High RAD-GR 266 140 315–80 1056 1147
  High RAD-GR 300 140 315–80 1090 1164
6×2 Low RADT-GR 266 160 315–60 975 1035
  Med RADT-GR 266 160 315–70 1034 1095
  Med RADT-GR 300 160 315–70 1051 1112
  High RADT-GR 300 150* 315–80 1160 1234
  Med RAPD-GR 266 160 315–70 1034 1095
  Med RAPD-GR 300 160 315–70 1051 1112
  High RAPD-GR 266 160 315–80 1076 1167
  High RAPD-GR 300 160 315–80 1110 1184
6×4 High RADD-GR 300 150* 315–80 1173 1234
8×4 High RAPDD-GR 300 160 315-80 1137 1207
* +60 mm višina za vgradnjo.
** Pribl. višine.

Nosilci priklopa
Sredinsko vgrajeni, napol spodaj vgrajeni in spodaj vgrajeni nosilec priklopa za priklopnik s sredinsko osjo. Nosilce priklopa je mogoče pritrditi v korakih po 25 mm.

Rezervoarji za gorivo
Aluminijasti ali jekleni rezervoarji prostornine od 150 do 900 litrov. Največja prostornina rezervoarjev goriva pri vlačilcu 4×2 znaša 1480 litrov.

Posode za AdBlue
Prostornine od 32 do 100 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul posode za AdBlue. Plastične.

Sedla
Konstrukcija sedla je lahko certificirana za obremenitve do 36 ton. Ponudba obsega tudi sedlo po ISO s profili L različnih višin, kar omogoča precej prosto izbiro razporeditve. Prirobnično nameščeno sedlo je lahka konstrukcija, za katero ni potrebna pritrdilna plošča. Sedlo je lahko dvignjeno nad šasijo tudi le približno 140 mm. Pri nekaterih izvedbah je za doplačilo na voljo tudi vgrajen prikazovalnik mazanja in priključitve priklopnika.

Zavore
EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost, delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije. EBS je zdaj na voljo tako za kolutne zavore kot tudi za bobnaste zavore Z-cam (za izbrane konfiguracije osi in višine šasije). Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katero koli od dodatnih možnosti.

Posamično vzmetenje spredaj
Posamično vzmetenje spredaj omogoča, da se sprednja kolesa vrtijo navpično, neodvisno eno od drugega, kar zagotavlja izvrstne vozne lastnosti. Na voljo je za konfiguraciji 4x2 in 6x2 ter ima nosilnost 8,5 tone. Posamično vzmetenje spredaj lahko zdaj združite tudi z Volvovim dinamičnim krmilnim sistemom.

Volvov dinamični krmilni sistem
Aktivni krmilni sistem s prekrivanjem navora. Pri nizkih hitrostih prispeva dodatno silo za krmiljenje, duši sunke s podlage na krmilni mehanizem in vzdržuje volan v srednji legi med zaviranjem na podlagi, na kateri imata leva in desna polovica različno trenje. Volan se samodejno vrača v srednji položaj tako pri vzvratni vožnji kot pri vožnji naprej.
Volvov dinamični krmilni sistem za dvojno sprednjo os: Volvov dinamični krmilni sistem je zdaj na voljo pri vseh konfiguracijah osi, tudi pri tovornih vozilih z dvojnimi sprednjimi osmi. Dobiti pa ga je mogoče tudi v kombinaciji s posamičnim vzmetenjem spredaj.

Dvig tandemske gnane osi
Omogoča, da odklopite in dvignete zadnjo gnano os na tandemskem sklopu osi ter tako zmanjšate porabo goriva in obračalni krog. Ko je tovorno vozilo prazno, lahko voznik s pritiskom gumba na armaturni plošči dvigne os. Takoj, ko naložite tovor, se os samodejno spusti in aktivira.
Dvig tandemske gnane osi je na voljo za konfiguraciji 6x4 in 8x4 (s tandemskim sklopom osi) ter je opremljen s kolutnimi zavorami.

Pomožne osi za gnano osjo
Na voljo je več konfiguracij pomožnih osi – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, pasivno krmiljena ali aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 7,5, 9,5 ali 10 ton.

Pomožne osi pred gnano osjo
Na voljo fiksne ali aktivno krmiljene izvedbe za vlačilce ali šasije s kabino. Obremenitev osi: 7,5 ali 9 ton.

EBS MEDIUM

Nadzor stanja EBS
Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.

Pomoč pri speljevanju v klanec
Zavore se sprostijo šele, ko motor daje dovolj
navora, da lahko vozilo spelje.

Analiza obrabe oblog
Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog. (Le za kolutne zavore.)

Samodejna sprostitev parkirne zavore
Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne na stopalko plina,
če je menjalnik v prestavi (samo pri menjalniku I-Shift).

DODATNE MOŽNOSTI

Zavora Stretch
Omogoča vozniku sprožiti impulzno zaviranje priklopnika. Zavora deluje samodejno in zmanjša nevarnost prepogiba kompozicije.

ESP (elektronski program stabilnosti)
Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESP izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za dvo- in triosna vozila.

Opozorilna luč pri zaviranju v sili
Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo.

Hidravlični retarder
Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 680 kW.

Prenesi s spleta

Tehnični podatki šasije

Prenesite v svoj računalnik popolne tehnične podatke šasije (PDF).

Prenesi s spleta(PDF, 0.8 MB)
Poiščite pooblaščenega prodajalca

Vam je všeč? Zapeljite se z njim

Našo novo dinamično šasijo lahko zares izkusite le za volanom. Vaš pooblaščeni prodajalec Volvo Trucks ima ključe.

Poiščite pooblaščenega prodajalca