Volvo FH s priklopnikom in dvignjeno tandemsko osjo na makadamu

Optimalni način vožnje

Dvig tandemske gnane osi je popolna rešitev, ko v eno stran vozite polno natovorjeni, v drugo pa prazni. Ko je tovorno vozilo prazno, s pritiskom gumba na armaturni plošči odklopite gnano os in jo dvignete. Takoj, ko tovorno vozilo ponovno natovorite, se gnana os samodejno spusti in aktivira ter tako zagotovi najboljši oprijem in vozne zmogljivosti. Vse skupaj vam bo vzelo približno 15 sekund, zato ne boste izgubljali dragocenega časa.

Podrobneje o dvigu tandemske gnane osi

Prihranite do 4 odstotkov goriva

Gnane osi povzročajo dodatno trenje in kotalni upor – to pa povečuje porabo goriva. Z odklopom in dvigom gnane osi, ko je ne potrebujete, lahko porabo goriva med povratno vožnjo s praznim tovornim vozilom zmanjšate do štiri odstotke. S tem pa opazno izboljšate poslovni izid.

Dvignjena tandemska gnana os na makadamski cesti

Večje manevrske sposobnosti

Pri dvignjeni osi se tovorno vozilo obnaša podobno kot pri konfiguraciji 4x2 ali 6x2, kar pomeni ožji obračalni krog in znatno boljše manevrske sposobnosti. Tovornemu vozilu 6x4 z medosno razdaljo 4,6 metra se obračalni krog zmanjša za več kot meter.

Pogled od spredaj na Volvo FH z dvignjeno tandemsko osjo

Zagotovite si boljši oprijem

Potrebujete več oprijema? Dokler ne dosežete največje dovoljene obremenitve osi, lahko preprosto s pritiskom na gumb na armaturni plošči eno os dvignete in vso težo prenesete le na drugo gnano os. To lahko naredite tudi med vožnjo pri nizkih hitrostih.

Poiščite pooblaščenega prodajalca

Dvignite os. Povečajte dobiček

Obiščite pooblaščenega prodajalca Volvo Trucks in sami preskusite dvig tandemske gnane osi.

Poiščite pooblaščenega prodajalca