Krivulja navora dizelskega motorja

Oglejte si naše krivulje

Sijajen navor pri nizkih vrtljajih. Izredno široko območje najvišjega navora. In prekrivanje območij najvišjega navora in najvišje moči v srednjem območju vrtljajev. Primerjajte naše krivulje navora in videli boste razliko. Povzpnite se v kabino in razliko boste občutili – neverjetno pospeševanje, neprekosljiva vlečna moč in prijetna vožnja pri višjih hitrostih. 

Gospodarna poraba goriva vam prihrani denar, prispeva pa tudi k ohranjanju okolja

Vgrajena varčnost – in skrb za okolje

Povečano kompresijsko razmerje pri različicah s 420 KM in 460 KM. Novi optimizirani turbopolnilnik pri različicah s 500 KM in 540 KM. Vbrizgavanje s skupnim vodom pri vseh motorjih in izpopolnjena programska oprema za optimalno krmiljenje motorja: ob tem pa še manjše notranje trenje. Vse za optimalno varčnost, izboljšano krivuljo navora in odzivnost pri nizkih vrtljajih. To znatno prispeva k vašemu poslovnemu izidu. In kako vplivajo na okolje.

Motorna zavora VEB+ z izvirno zasnovo odmične gredi

Motorna zavora Volvo – VEB+

Naša patentirana motorna zavora VEB+ z izkoriščanjem posebne oblike odmične gredi absorbira do 375 kW (510 KM) moči pri motorju D13 in do 470 kW (639 KM) moči pri motorju D16. Motorna zavora, integrirana z našim sistemom I-Shift in inteligentnim tempomatom, vam omogoča višje povprečne potovalne hitrosti ob neokrnjeni varnosti in varčnosti.

Čistejši, bolj zeleni motorji

Z motorji Euro 6 smo naredili še en korak na poti k čistejšemu prevozu in manjšim škodljivim učinkom na okolje. Izboljšave se odražajo na navoru in varčnosti. Ob tem pa smo v primerjavi z generacijo Euro 5 tudi prepolovili izpuste trdnih delcev, izpuste dušikovih oksidov pa zmanjšali za skoraj 80 odstotkov.

Naša rešitev Euro 6: pregled

Kako deluje naša rešitev Euro 6

1. Motor 
Nove komponente motorja izboljšujejo pretok plinov in zagotavljajo optimalno temperaturo izpušnih plinov na vstopu v sistem čiščenja.

2. Sedmi injektor
(ni potreben pri motorju D13K420)
Poseben dodatni injektor goriva služi za toplotno upravljanje DOC ter skrbi za učinkovitost DPF in pravilno delovanje SCR.

3. Dizelski oksidacijski katalizator (DOC)
DOC ustvarja NO2, ki ga potrebuje DPF za učinkovito zgorevanje delcev. V hladnem pa zagotavlja toploto, potrebno za regeneracijo.

4. Filter sajastih delcev (DPF)
Filter zbira in zadržuje sajaste delce (PM) ter jih nato med regeneracijo sežge. Regeneracija se izvaja samodejno – vam ni treba narediti ničesar.

5. Selektivna katalitična redukcija (SCR)
V mešalnem območju se v izpušne pline vbrizgava AdBlue. V katalizatorju se dušikovi oksidi (NO2) učinkovito pretvarjajo v neškodljiv plinasti dušik in vodno paro.

6. Katalizator za amonijak (ASC)
Tik pred odvodom v izpušno cev se odstrani še morebitni preostali amonijak (NH3).

Volvo FH z osmimi izhodnimi močmi

Izberite moč

Izbirate lahko med osmimi izhodnimi močmi. Na voljo so štirje 13-litrski motorji (D13) in štirje 16-litrski (D16).

Poiščite pooblaščenega prodajalca

Večja moč. Manj goriva

Preglejte in doživite naš program močnih in učinkovitih motorjev pri pooblaščenem prodajalcu Volvo Trucks.

Poiščite pooblaščenega prodajalca