Primeren za odvoz odpadkov in mestno distribucijo

Na zunaj je enak običajnemu Volvu FE. Pod motornim pokrovom pa novi Volvo FE CNG skriva nov plinski motor Euro 6 s tehnologijo vžigalnih svečic, ki uporablja izključno komprimirani zemeljski plin ali še raje komprimirani bioplin.

Opremljen je s samodejnim menjalnikom. Tako lahko od njega pričakujete enako produktivnost in enake vozne zmogljivosti kot od običajnega Volva FE. Je pa optimiziran za kratke vožnje s pogostimi ustavljanji in speljevanji – denimo za odvoz odpadkov ali mestno distribucijo. 

Mnoga velika mesta po svetu iščejo zamenjavo za dizelska tovorna vozila. Pogon na obnovljivo gorivo je pogosto pogoj za pridobitev posla – še zlasti na področju ravnanja z odpadki. Z Volvom FE CNG lahko podjetjem, ki opravljajo prevoze zlasti v urbanih okoljih, ponudimo tovorno vozilo z znatno manj škodljivih učinkov na okolje.

Christina Eriksson

vodja področja pogonskih sklopov na alternativna goriva pri Volvo Trucks

Izpušni plini motorja na metan so popolnoma brez vonja. Poleg tega so ravni škodljivih izpustov zelo nizke. Če gre za metansko gorivo iz bioplina, to je za plin iz organskih snovi, so izpusti ogljikovega dioksida do 70 odstotkov nižji kot pri dizelskem tovornem vozilu. 

Trdnih delcev je tako malo, da je potreben le tripotni katalizator. Filter sajastih delcev sploh ni potreben. Pa tudi dodatek AdBlue ni potreben. 

Motor Euro 6 za FE CNG

Dosežke na področju goriva dopolnjuje vsa tista oprema, po zaslugi katere so vsi Volvi FE zmogljiva in zanesljiva tovorna vozila.

Motor FE CNG Euro 6. 
Izhodna moč: 320 KM. Navor: 1356 Nm. Volvo FE je na voljo z 2 x 4 ali 2 x 3 rezervoarji za plin. Rezervoarji za komprimirani zemeljski plin so nameščeni na obeh bokih šasije. Akcijski radij pri optimalnih voznih pogojih znaša pri lažji distribuciji tja do 400 km, pri zahtevnejšem odvozu odpadkov pa do 250 km.

Samodejni menjalnik
Volvo FE CNG ima ob plinskem motorju vgrajen tudi samodejni menjalnik. Zato je po produktivnosti in zmogljivostih enakovreden običajnemu Volvu FE.

Metansko gorivo bo na dolgi rok kot trajnostna alternativa nadomestilo dizelsko gorivo. Zdaj je naloga različnih odločevalcev v družbi ustvariti pravila in pogoje, ki bodo spodbujali razvoj v to smer.

Lars Mårtensson

direktor za okolje pri Volvo Trucks

Krivulja motorja Volva FE CNG

G9K320 – moč/navor

Volvo FE CNG (komprimirani zemeljski plin) smo razvili zlasti za prevoze s kratkimi vožnjami ter pogostimi speljevanji in ustavljanji.

Motor

  G9K320
Največja moč pri 2000–2100 vrt/min 320 KM (239 kW)
Največji vrtljaji 2200 vrt/min
Največji navor pri 1300–1400 vrt/min 1356 Nm
Število valjev 6
Prostornina 8,9 dm3
Gib 144,5 mm
Premer valja 114 mm
Kompresijsko razmerje 12:1
Gospodarno območje vrtljajev 1200–1700 vrt/min
Oljni filter pretočni
Količina olja: 27,6 l
Količina hladilne tekočine: 12,4 l
Suha masa (osnovni motor) 373 kg
Sistemska napetost motorja 12 V
Sistemska napetost tovornega vozila in zaganjalnika 24 V
VT

Preizkusite ga sami

Vaš pooblaščeni prodajalec Volvo Trucks vam bo z veseljem razložil vse značilnosti in prednosti Volva FE CNG.

Poiščite pooblaščenega prodajalca