Motorja D5K in D8K sta pripravljena na alternativna goriva

Pripravljen na alternativna goriva

Motorji D5K in D8K vseh moči so certificirani za sintetično dizelsko gorivo (HVO). Ena od različic motorja D8K320 deluje tudi na čisti biodizel (B100) – in je certificirana po zahtevah Euro 6. Je idealna izbira, če želite koristiti okolju, ob tem pa biti deležni tudi državnih finančnih spodbud za okolju prijazne novosti.

Za motor Volva FE je značilna široka in ploščata krivulja navora

Oglejte si naše krivulje

Širša krivulja navora. Boljša odzivnost pri nizkih vrtljajih. In največji navor 1200 Nm. Primerjajte naše krivulje navora s krivuljami konkurentov in razlika vam bo očitna. Ko se vzpnete v kabino, pa jo tudi občutite – neverjetni pospeški, odlične vozne zmogljivosti pri nizkih vrtljajih in sijajna vlečna moč.

Odgoni za pogon opreme za ravnanje s tovorom

Odgoni

Izkoristite moč motorja pri ravnanju s tovorom. Odgoni prenašajo pogonsko moč z motorja na zunanjo priključno opremo – denimo dvigalo ali mešalec betona. Za Volvo FE je na voljo paleta odgonov, zato lahko izberete rešitev po lastnih potrebah.

Oglejte si tehnične podatke odgonov

Čistejši, bolj zeleni motorji

Naši motorji Euro 6 pomenijo ogromen korak na poti k čistejšemu prevozu in manjšim škodljivim učinkom na okolje. Moč in varčnost porabe sta primerljivi z različicami Euro 5, pri tem pa smo prepolovili izpuste trdnih delcev in zmanjšali izpuste dušikovih oksidov za skoraj 80 odstotkov.

Volvova rešitev Euro 6

Kako deluje

1. Motor
Nove komponente motorja omogočajo boljši pretok plinov in zagotavljajo, da imajo izpušni plini ob vstopu v sistem čiščenja izpušnih plinov optimalno temperaturo.

2. Sedmi injektor
Poseben dodatni dizelski injektor služi za toplotno upravljanje DOC ter skrbi za učinkovitost filtra saj in pravilno delovanje SCR.

3. Dizelski oksidacijski katalizator (DOC)
DOC ustvarja NO2, ki ga potrebuje filter sajastih delcev za učinkovito zgorevanje delcev. V hladnem pa zagotavlja toploto, potrebno za regeneracijo.

4. Filter sajastih delcev (DPF)
Filter zbira sajaste delce (PM) in jih začasno shrani do zgorevanja v fazi regeneracije. Regeneracija se izvaja samodejno in ne potrebuje voznikovega posredovanja.

5. Selektivna katalitična redukcija (SCR)
V mešalnem območju se v izpušne pline vbrizgava AdBlue. V katalizatorju se dušikovi oksidi (NO2) učinkovito pretvarjajo v neškodljiv plinasti dušik in vodno paro.

6. Katalizator za amonijak (ASC)
Tik pred odvodom v izpušno cev se odstrani še morebitni preostali amonijak (NH3).

Poiščite pooblaščenega prodajalca

Doživetje moči

Hitro odzivnost motorja D8K morate doživeti sami. Vaš pooblaščeni prodajalec Volvo Trucks ima ključe.

Poiščite pooblaščenega prodajalca