Razširjena ponudba moči motorjev za Volvo FE.

Zdaj z močjo do 350 KM

Motor D8K je zdaj na voljo z močjo 350 KM in največjim navorom 1.400 Nm. Razširja področja uporabe vozila Volvo FE za zahtevne distribucijske prevoze, odvoz odpadkov in lažje gradbene prevoze. Eno tovorno vozilo z dvema ali tremi osmi, z ali brez priklopnika – Volvo FE zagotavlja potrebna moč in navor. 

Motorja D5K in D8K sta pripravljena na alternativna goriva

Pripravljen na alternativna goriva

En model tovornega vozila. Več vrst goriva. Volvo FE vam omogoča izbiro med več pogoni na alternativna goriva za vaše prevozne potrebe, ki pripomorejo k čistejšemu okolju.

Stisnjeni zemeljski plin (CNG)
Zmanjšajte izpuste CO2 za do 70 %. In ohranite svojo produktivnost. 9-litrski motor na stisnjeni zemeljski plin (CNG) razvije moč 320 KM in navor 1.356 Nm.

HVO
Vsi motorji D8K delujejo na sintetično dizelsko gorivo – HVO (hidrogenirana rastlinska olja). Isto tovorno vozilo lahko deluje tudi na običajno dizelsko gorivo.

RME
Ena različica motorja D8K320 lahko deluje na čisti biodizel – RME (metilni estri olja oljne ogrščice).

Za motor Volva FE je značilna široka in ploščata krivulja navora

OGLEJTE SI NAŠE KRIVULJE

Sijajen navor pri nizkih vrtljajih. Odlična odzivnost in največji navor do 1.400 Nm. Primerjajte naše krivulje navora in videli boste razliko. Povzpnite se v kabino in občutili boste razliko – neverjetno pospeševanje, izjemna vodljivost pri nizkih hitrostih in prvovrstna vlečna moč.

Oglejte si tehnične podatke pogonskih sklopov
Odgoni za pogon opreme za ravnanje s tovorom

Odgoni

Izkoristite moč motorja pri ravnanju s tovorom. Odgoni prenašajo pogonsko moč z motorja na zunanjo priključno opremo – denimo dvigalo ali mešalec betona. Za Volvo FE je na voljo paleta odgonov, zato lahko izberete rešitev po lastnih potrebah.

Oglejte si tehnične podatke odgonov

Čistejši, bolj zeleni motorji

Naši motorji Euro 6 pomenijo ogromen korak na poti k čistejšemu prevozu in manjšim škodljivim učinkom na okolje. Moč in varčnost porabe sta primerljivi z različicami Euro 5, pri tem pa smo prepolovili izpuste trdnih delcev in zmanjšali izpuste dušikovih oksidov za skoraj 80 odstotkov.

Volvova rešitev Euro 6

Kako deluje

1. Motor
Nove komponente motorja omogočajo boljši pretok plinov in zagotavljajo, da imajo izpušni plini ob vstopu v sistem čiščenja izpušnih plinov optimalno temperaturo.

2. Sedmi injektor
Poseben dodatni dizelski injektor služi za toplotno upravljanje DOC ter skrbi za učinkovitost filtra saj in pravilno delovanje SCR.

3. Dizelski oksidacijski katalizator (DOC)
DOC ustvarja NO2, ki ga potrebuje filter sajastih delcev za učinkovito zgorevanje delcev. V hladnem pa zagotavlja toploto, potrebno za regeneracijo.

4. Filter sajastih delcev (DPF)
Filter zbira sajaste delce (PM) in jih začasno shrani do zgorevanja v fazi regeneracije. Regeneracija se izvaja samodejno in ne potrebuje voznikovega posredovanja.

5. Selektivna katalitična redukcija (SCR)
V mešalnem območju se v izpušne pline vbrizgava AdBlue. V katalizatorju se dušikovi oksidi (NO2) učinkovito pretvarjajo v neškodljiv plinasti dušik in vodno paro.

6. Katalizator za amonijak (ASC)
Tik pred odvodom v izpušno cev se odstrani še morebitni preostali amonijak (NH3).

Poiščite pooblaščenega prodajalca

Doživetje moči

Hitro odzivnost motorja D8K morate doživeti sami. Vaš pooblaščeni prodajalec Volvo Trucks ima ključe.

Poiščite pooblaščenega prodajalca