Naložba v plin za prihodnost

Več kot 25 odstotkov tovornih vozil prevoznika Transnugon ima plinske motorje. Generalni direktor Pablo Bordils Montero v tem vidi veliko prednosti – pri stroških goriva in priložnostih za iskanje novih strank. „Naš cilj je, da bi vozni park sestavljala samo tovorna vozila na plin. To bomo lahko dosegli z novim Volvom FH LNG.“

Volvo FH LNG se pelje po Valencii.

V podjetju Transnugon so nekaj tednov preizkušali tovorna vozila Volvo FH LNG. „To tovorno vozilo predstavlja pomemben korak v razvoju tovornih vozil na plin. Prvič imamo na voljo tovorno vozilo na plin, ki je enakovredno dizelskemu,“ pravi Pablo Bordils Montero.

Pablo Bordils Montero

„Z rezultatom smo nadvse zadovoljni. Tovorno vozilo Volvo FH LNG smo tudi primerjali z drugimi tovornimi vozili med vožnjo po avtocesti in izkazalo se je bolje od vseh, tudi od tistih z dizelskimi motorji,“ pravi Pablo Bordils Montero.

Sedež podjetja Transnugon je na neopaznem industrijskem območju na obrobju Valencie na vzhodni obali Španije. Obiskovalce pozdravlja nevpadljiv znak na ograji, zgodaj zjutraj pa je na velikem asfaltiranem parkirišču parkiranih le malo tovornih vozil. Pisarne so v nekaj stavbah, ki so podobne vojašnicam, v bližini sta še pralnica tovornih vozil in majhna delavnica.

Pravzaprav okolica ne daje vtisa, da je Transnugon hitro rastoče prevozniško podjetje z visokimi cilji. V samo dveh letih in pol se je iz majhnega družinskega podjetja z nekaj strankami in približno 50 vozili razvilo podjetje s sodobnim voznim parkom z 250 tovornimi vozili. Število tovornih vozil iz dneva v dan narašča.

„Razlog za tako rast je, da smo si upali tvegati in da smo prilagodljivi. Nikoli ne rečemo ne. Če stranka zahteva novo tovorno vozilo, ga kupimo, ne da bi preveč razmišljali o prihodnosti. Zaradi velike zmogljivosti lahko vedno izpolnimo želje strank. Če stranka želi, da jutri opravimo 25 dostav v Madrid, bomo to naredili,“ pravi Pablo Bordils Montero, generalni direktor in eden od treh lastnikov.

Volvo FH LNG na španskem podeželju.

Poleg zmanjšanja stroškov goriva je naložba v tovorna vozila na plin podjetju Transnugon omogočila, da izstopa med konkurenco, saj je na svojem območju eno redkih podjetij s tovornimi vozili na plin.

Večina njihovih strank deluje v živilskem sektorju. Podjetje Transnugon dobavlja zamrznjeno, svežo in suho hrano v trgovine in supermarkete večinoma na območju okrog Valencie, a tudi v druge dele Španije.
„Skoraj vsak dan opravljamo enake vožnje in ponujamo storitve strankam 24 ur na dan, vse dni v tednu in skozi vse leto. Ker delamo s hrano, je izjemno pomembno, da so naša vozila v dobrem stanju in da blago dostavimo pravočasno,“ pravi Pablo Bordils Montero.

Preden se je Pablo pred tremi leti zaposlil v podjetju Transnugon, je bil ena od njihovih strank. Družina njegove žene ima podjetje, ki eni največjih španskih živilskih verig dobavlja mineralno vodo, Transnugon pa je bil prevoznik tega podjetja. Ko v podjetju Transnugon niso mogli zagotoviti zahtevane hitre rasti, so se lastniki obrnili na Pabla in mu ponudili možnost prevzema. „S podjetjem Transnugon sem bil v dobrih odnosih, vendar nisem veliko vedel o delovanju logistike. To je privedlo do tega, da sem kupil tretjino podjetja in postal njegov delničar.“

Pablo Bordils Montero je danes skupaj z bratoma Jorgejem Núñezom Gonzálezom in Joséjem Mario Núñezom Gonzálezom lastnik podjetja Transnugon, ki ga je v poznih devetdesetih letih prejšnjega stoletja ustanovil njun oče. „Čeprav ne prihajamo iz iste družine, se počutimo kot bratje. Vsi vemo, kaj moramo narediti, ter vsi delamo in zaslužimo enako. Dobro sodelovanje je bilo pogoj za to, da smo prišli na današnjo raven.“

Ko se je Pablo pridružil podjetju, se je začelo obdobje velikih sprememb. V kratkem času je stara tovorna vozila zamenjal z novimi. „S sodobnimi vozili smo lahko strankam ponudili boljšo storitev, zato smo opravili več prevozov in dobili priložnost za nakup več tovornih vozil.“

Žene me želja po poskušanju novih stvari in nenehnem izboljševanju.

Pablo Bordils Montero, generalni direktor podjetja Transnugon

V podjetju Transnugon so ob zamenjavi starega voznega parka tudi preizkusili prva tovorna vozila na plin. Po uspešno opravljenih preizkusih so se v podjetju odločili za eno najpomembnejših naložb – nakup 30 tovornih vozil na plin in lastne polnilne postaje.

„Žene me želja po poskušanju novih stvari in nenehnem izboljševanju. Prav tako se hitro naveličam, zato moram imeti nove načrte in napredovati. Primer tega je naša polnilna postaja. Našel sem jo nek večer med brskanjem po spletu. Pomembna je vedoželjnost,“ pravi Pablo Bordils Montero.

 

Polnilna postaja podjetja Transnugon

V podjetju Transnugon so prvo tovorno vozilo na plin kupili pred tremi leti. Hkrati so sredstva vložili v lastno polnilno postajo. Danes tukaj opravijo 78 odstotkov polnjenj, kar podjetju omogoča nakup velikih količin plina in ohranjanje nizkih stroškov.

Volvo FH LNG med vožnjo čez most.

„Naše stranke zelo cenijo tovorna vozila na plin, saj jim zagotavljajo dodano vrednost, ki jo lahko uporabijo pri svojih tržnih komunikacijah,“ pravi Pablo Bordils Montero.

V podjetju so se za naložbo v tovorna vozila na plin odločili izključno zaradi gospodarskih razlogov. Takrat je bila cena dizelskega goriva visoka, plin pa je bil veliko cenejši. Lastna polnilna postaja je bila donosna naložba. Čeprav so se cene dizelskega goriva znižale, je plin za podjetje Transnugon še vedno 35 odstotkov cenejši. Z nakupom velikih količin si lahko v podjetju zagotovijo plin po veliko nižji ceni, kot če bi tovorna vozila polnili drugje. Poleg tega prihranijo veliko časa.

Danes imajo v podjetju Transnugon 58 tovornih vozil na plin, kar predstavlja več kot četrtino celotnega voznega parka. Čeprav so naložbo v tovorna vozila na plin podpirale finančne spodbude, Pablo meni, da ponudba okolju prijaznega prevoza strankam prinaša številne druge prednosti.
„Naše stranke zelo cenijo tovorna vozila na plin, saj jim zagotavljajo dodano vrednost, ki jo lahko uporabijo pri svojih tržnih komunikacijah. Vprašanja onesnaževanja v mestih bodo povzročila strožje omejitve, zato bo več podjetij zahtevalo prevoze s tovornimi vozili na plin,“ pravi Pablo.

Volvo FH LNG je prvo tovorno vozilo na plin, ki zagotavlja enake zmogljivost in vozne lastnosti kot dizelsko tovorno vozilo.

Pablo Bordils Montero, generalni direktor podjetja Transnugon

Pablov cilj za prihodnost je, da bi imel v voznem parku samo tovorna vozila na plin. Po nekajtedenskem preizkušanju modela Volvo FH LNG je ta vizija postala realnost. „Volvo FH LNG je prvo tovorno vozilo na plin, ki zagotavlja enake zmogljivost in vozne lastnosti kot dizelsko tovorno vozilo. Enako dobro se obnese na povratni vožnji do Madrida ali na krajših vožnjah.“

V podjetju Transnugon zdaj načrtujejo razširitev voznega parka vozil z več tovornimi vozili Volvo FH LNG. Poleg tega, da lahko to tovorno vozilo uporabljajo za vse vrste prevozov, je njegova velika prednost tudi nizka poraba goriva. Marže za prevozniška podjetja v Španiji so majhne, zato je za Pablovo podjetje pomembna vsaka odstotna točka.

„Poraba goriva pri tovornem vozilu Volvo FH LNG je od 7 do 8 odstotkov manjša kot pri drugih tovornih vozilih na plin. V primerjavi s podobnimi dizelskimi tovornimi vozila pa je razlika 15 odstotkov,“ pravi. Z osredotočenostjo na tovorna vozila na plin se podjetje Transnugon razlikuje od konkurence, Pablo pa je prepričan, da bo podjetje še naprej raslo. 

Baldassarre Monge.

„Na začetku smo dejali, da bomo imeli 100 tovornih vozil, zdaj pa jih imamo 250. Ko pomislim na to, kje smo danes, in na vse obstoječe možnosti, ne vidim nobenih omejitev. Če bomo privabili dobro osebje in nove partnerje, menim, da lahko postanemo največji distributer v Španiji.“

Kratka predstavitev podjetja Transnugon

Leto ustanovitve: 1998
Prevoz: Večinoma regionalni prevozi za različna živilska podjetja
Generalni direktor: Pablo Bordils Montero
Lastniki: Pablo Bordils Montero, Jorge Núñez González in José Maria Núñez ­González
Promet v letu 2016: 12 milijonov evrov
Pričakovan promet v letu 2017: 22 milijonov evrov
Število zaposlenih: Približno 288
Vozni park vozil: Približno 250 tovornih vozil, od tega 34 tovornih vozil Volvo Trucks in 58 tovornih vozil na plin
Čas hranjenja (uporabe pred prodajo): 3–5 let

Lažja tovorna vozila za večjo nosilnost

Da bi podjetje Arclid Transport lahko preživelo na zelo konkurenčnem trgu, je moralo maksimirati nosilnost in povečati produktivnost. Vodja voznega parka Peter Conway je zastavljene cilje dosegel s svojevrstnimi prevozniškimi rešitvami in ...

Pristop z informatiko

Nujno je ves čas vedeti, kje so tovorna vozila in kaj točno prevažajo. Ben van Leeuwen iz podjetja Frigolanda je to dosegel....

Filtriraj članke

5 true 5