Lažja tovorna vozila za večjo nosilnost

Da bi podjetje Arclid Transport lahko preživelo na zelo konkurenčnem trgu, je moralo maksimirati nosilnost in povečati produktivnost. Vodja voznega parka Peter Conway je zastavljene cilje dosegel s svojevrstnimi prevozniškimi rešitvami in usposabljanjem voznikov.

Vodja voznega parka Peter Conway je nadziral prenovo voznega parka podjetja Arclid Transport.

Raztovarjanje peska

Raztovarjanje peska v peskokopu skupine Bathgate Group.

Enačba je bila preprosta: vsak kilogram, ki ga lahko odštejemo od mase tovornega vozila, lahko na drugi strani prištejemo k nosilnosti. Vsak dodaten natovorjen kilogram pa prispeva k boljšemu poslovnemu izidu. „Res je tudi, da prazno ali neučinkovito tovorno vozilo ne prinaša dobička,” pravi Peter Conway.

Od prvih sprememb v poslovanju je minilo že nekaj let. Podjetje je vse od ustanovitve imelo samo eno stranko, matično podjetje v družinski lasti skupine Bathgate Group, ki je iz svojega peskokopa Bathgate Silica Sand v Cheshiru na severozahodu Anglije prevažalo pesek na različne kraje po Veliki Britaniji. Ker je imelo prevozniško podjetje samo eno stranko, so se tovorna vozila pogosto vračala prazna.

„Če smo hoteli povečati donosnost, smo morali privabiti več strank. Zato smo se morali bolj prilagoditi tržnim zahtevam in delovati skladno s poslanstvom,“ pojasnjuje Peter Conway.

V podjetju Arclid so vedeli, da vse več strank išče pravočasne dostave in natovarjanje. Zato so najprej morali investirati v vrhunska vozila, ki odsevajo odličnost podjetja, ki s kar največjo učinkovitostjo zagotavlja točne dostave.

Pomembno je, da lahko sestavimo vozilo po meri podjetja in da se nam ni treba zadovoljiti s serijsko šasijo.

Peter Conway

Vodja prevozov za Arclid Transport

Po udeležbi na predstavitvi Volva FH v švedskem Göteborgu leta 2012 je Peter Conway vedel, da je našel popolno vozilo za poslovne potrebe podjetja Arclid. Odločilen razlog za izbiro je bila Volvova lažja šasija – poleg ravni voznikovega udobja in varnosti v Volvovih kabinah, zmogljivega motorja ter varčne porabe goriva.

Raztovarjanje vozila podjetja Arclid

Najnovejša okrepitev voznega parka podjetja Arclid so tri vozila Volvo FH, ki že vključujejo številne izboljšave, med drugim tudi lahko sredinsko os proizvajalca Volvo Trucks. S to kombinacijo so privarčevali 280 kilogramov.

 

Od takrat je približno 90 odstotkov vseh novih vozil podjetja znamke Volvo. Peter Conway sam specificira vozila in tesno sodeluje s krajevnim Volvovim pooblaščenim prodajalcem, podjetjem Thomas Hardie. Navedimo nenavadno prakso v panogi: v delavnicah pooblaščenega prodajalca tovorna vozila podjetja Arclid servisirajo ponoči, da je čas izpada kar najkrajši. Zato skupaj načrtujejo servisiranje, kadar pa je tovorno vozilo na servisu, voznik dobi nadomestno vozilo.

Znak s hitrostjo vetra

Lofotsko otočje je vetrovno in Ken-Marek ga je moral prečkati že tudi pri hitrosti vetra nad 30 metrov na sekundo.

„Pomembno je, da lahko sestavimo vozilo po meri podjetja in da se nam ni treba zadovoljiti s serijsko šasijo,“ pojasnjuje Peter. „Z dodatno maso bi težje dosegli poslovne cilje. Če pri masi vozila lahko privarčujemo sto kilogramov, to na dan in na vozilo pomeni dvesto kilogramov dodatne nosilnosti, saj večina vozil v enem dnevu opravi dva prevoza. Ker imamo v voznem parku 33 vozil, je v dvanajstih mesecih razlika občutna.“

Danes so tovorna vozila podjetja Arclid le redko prazna. Podjetje je privabilo nove stranke in zanje med dostavami za Bathgate Group prevaža suhi razsuti tovor.

Volvo zdaj izpolnjuje vse zahteve in vse, kar potrebujemo, je že vgrajeno v trenutno vozilo.

Peter Conway

Vodja prevozov za Arclid Transport

Tovorno vozilo podjetja Arclid med vožnjo

Naložba v vrhunska vozila je pomemben gradnik podobe podjetja, ki želi biti prepoznavno kot ponudnik vrhunskih storitev.

Peter Conway je izjemno ponosen na spremembe, ki so jih v njegovem času uvedli v voznem parku in poslovanju podjetja. Ker je poslovno pot začel kot voznik tovornega vozila, si vzame čas za vožnjo, da ostane na tekočem z najnovejšimi modeli in tehnologijo. Vlaganje v trenutno najboljšo tehnologijo ni dovolj. Zaveda se, da so za uspeh podjetja pomembni tudi dobri vozniki. Kadar koli v podjetju Arclid kupijo novo tovorno vozilo, jih obišče inštruktor pooblaščenega prodajalca Thomas Hardie in analizira voznikov slog vožnje ter svetuje pri izboljšanju varnosti in zmanjšanju porabe goriva.

„Prizadevamo si za vrhunskost, zato morajo vozila in osebje odsevati ugled, ki si ga je podjetje prislužilo s strokovnostjo in kakovostnimi storitvami. Ne želimo biti najcenejše prevozniško podjetje, želimo pa ponujati najboljše razmerje med kakovostjo in ceno. Zato zaposlujemo zelo usposobljene voznike in redno vlagamo v njihovo izobraževanje.“

V podjetju Arclid Transport ves čas iščejo načine za povečanje nosilnosti in s številnimi izboljšavami (najnovejša okrepitev voznega parka so tri vozila Volvo FH) so se znebili še dodatnih 280 kilogramov. Občutno spremembo predstavlja dodana Volvova lahka sredinska os. (V Veliki Britaniji se za prevoz 40 ton in več zahtevajo tri osi.) Da bi nosilnost kar najmanj zmanjšali, so v podjetju Arclid Transport Volvova tovorna vozila opremljali z lahko sredinsko osjo drugega proizvajalca, ki je bila približno 400 kilogramov lažja od standardne pomožne osi pred gnano osjo.

Toda nova, lahka sredinska os proizvajalca Volvo Trucks je lažja še za skoraj 50 kilogramov. To ne poveča le nosilnosti, temveč tudi skrajša dobavni rok, saj se vozilo dobavi neposredno iz Volvove tovarne in ne prek drugega dobavitelja.

„Večina vozil opravi dve vožnji na dan, zato v primerjavi s standardno pomožno osjo pred gnano osjo tako rekoč pridobimo tono nosilnosti,“ pravi Peter Conway. In doda: „Pravzaprav je lahka sredinska os proizvajalca Volvo Trucks optimalna za nas, saj ni več dolgih dobavnih rokov in se o vsem dogovarjamo pod Volvovim okriljem, denimo o garanciji, razpoložljivosti delov in podobnem. Menim, da zdaj Volvo izpolnjuje vse zahteve in da je vse, kar potrebujemo, že vgrajeno v trenutno vozilo.”

 

Peskokop skupine Bathgate Group

Peskokop skupine Bathgate Group se nahaja v Cheshiru na severozahodu Anglije. Tovorna vozila podjetja Arclid Transport pesek razvažajo po vsej Veliki Britaniji.

Arclid Transport

ZGODOVINA: podjetje je bilo ustanovljeno leta 1972 kot neodvisno hčerinsko podjetje skupine Bathgate Group. Podjetje Arclid je več let ekskluzivno delalo za druga podjetja v skupini, v zadnjih letih pa je začelo sodelovati še z zunanjimi strankami. Danes 50 odstotkov prevozov opravijo za skupino.

STORITVE: prevažanje suhega razsutega tovora, pretežno peska iz peskokopa skupine Bathgate Group v britanskem Cheshiru. Prevažajo še cement, glino, dolomit, fosfat in sol.

Povezana vsebina

Zagotavljanje popolne kombinacije

Lastnik avstralskega prevozniškega podjetja Craig Fox pojasnjuje svoj uspeh v prevozništvu z dvema načeloma: prevažati samo dobičkonosne tovore in prevažati raznovrstno blago....

175-tonski cestni vlak skozi avstralsko divjino

V avstralski divjini 52-letna babica sedi za volanom cestnega vlaka z vlačilcem Volvo FH 16 Tri Drive 8x6 in največjo dovoljeno skupno maso 175 ton. Za seboj ima štiri priklopnike, pred seboj pa dolg in vroč dan na cesti. Maxine Taylor, hči in vdova ...

Izkopavanje globoko pod Köbenhavnom

V Köbenhavnu gradijo novo progo podzemne železnice. Prevažanje zemlje skozi velemesto z več kot milijonom prebivalcev pomeni resen izziv voznikom tovornjakov. Johnny Olsen je eden od njih in to je njegova zgodba....

Filtriraj članke

5 true 5