Vrhunsko polnjenje goriva

Za polnjenje letal z gorivom so potrebna posebna vozila. Na ruskih letališčih, kjer potrebujejo opremo, ki lahko deluje tudi v globokem snegu in pri temperaturah tja do –50 stopinj, morajo biti tehnične rešitve vrhunske.

Airbus A380 na letališki stezi

Podjetje Aviatechnology najpogosteje naroča samostojne cisterne, kot jih vidimo na največjem ruskem letališču Domodedovo pri Moskvi.

Sergej Aronov

Sergej Aronov, tehnični direktor izdelovalca nadgradenj ZAO NPO Aviatechnology

Naša proizvodnja se odlikuje po tem, da proizvajamo izdelke, ki so skladni z mednarodnimi standardi in tudi strožjimi zahtevami, ki veljajo na tem področju v Rusiji,” pravi Sergej Aronov, tehnični direktor izdelovalca nadgradenj ZAO NPO Aviatechnology. Podjetje tankerje za dolivanje goriva v letala prodaja letališčem po vsej Rusiji in v tujini.

Proizvajalec posebnih vozil Aviatechnology je prišel na trg ob ravno pravem času, ko je Sovjetska zveza razpadla in je Rusija postala zanimiva za številne tuje letalske družbe, ki so potrebovale vrhunske storitve na tleh. Prvotno so v podjetju uporabljali podvozje ruskih proizvajalcev tovornih vozil, vendar so kmalu ugotovili, da s tehničnega vidika ni primerno za celoletno uporabo. Podjetje si je ogledalo več evropskih proizvajalcev, preden so izbrali Volvo Trucks kot novega proizvajalca podvozja.

Vsak mesec servisiram od 50 do 60 letal. Vsako vozilo ne zmore tolikšne obremenitve brez vlečne kljuke, toda Volvovo zmore.

Andrej Popov, voznik in operater pri AO Shell & Aerofuels

Sodelovanje traja že deset let in zlasti temelji na sooblikovanju tehničnih rešitev.

„V prvem letu sodelovanja smo proizvajali tankerje za dolivanje goriva v letala za moskovski letališči Šeremetjevo in Domodedovo. Če se danes ozremo nazaj na odločitve izpred desetih let, so naša skupna prizadevanja vsekakor obrodila dobre rezultate. Vsi tankerji za dolivanje goriva v letala, ki smo jih naredili doslej na osnovi Volvovega podvozja, še vedno delujejo na svojih letališčih,“ pravi Sergej Aronov.

Sergej Aronov

Andrej Popov, voznik in operater pri AO Shell & Aerofuels

„V prvem letu sodelovanja smo proizvajali tankerje za dolivanje goriva v letala za moskovski letališči Šeremetjevo in Domodedovo. Če se danes ozremo nazaj na odločitve izpred desetih let, so naša skupna prizadevanja vsekakor obrodila dobre rezultate. Vsi tankerji za dolivanje goriva v letala, ki smo jih naredili doslej na osnovi Volvovega podvozja, še vedno delujejo na svojih letališčih,“ pravi Sergej Aronov.

V zadnjih nekaj letih je na trgu opazil postopek konsolidacije, v katerem je v Evropski uniji ostalo osem proizvajalcev tankerjev za dolivanje goriva v letala, v Rusiji pa samo dva.

„Kupci niso več na lovu za najnižjimi proizvodnimi stroški. Zdaj iščejo visoko kakovost po razumni ceni. Ne dogovarjajo se več z agenti, temveč neposredno s proizvajalci posebnih vozil in opreme,” še pojasnjuje.

Tukaj je Aviatechnology v prednosti, saj izdela risbe, izdela celotno vozilo, ga preskusi in tudi dostavi stranki. Podjetje tudi tesno sodeluje s proizvajalcem podvozij in strankami, ki uporabljajo njihova vozila. Prilagodljivost proizvajalca podvozij je osrednjega pomena zaradi tehničnih zahtev in možnosti združitve superkonstrukcije s podvozjem, zlasti z vidika varnostnih funkcij.

Pomembno je tudi, da je za vozila, ki jih dobavlja podjetje Aviatechnology, na voljo operativna in zelo kakovostna servisna podpora končnemu uporabniku. „Dolivanje goriva tik ob krilu letala je daleč najodgovornejše delo. Tukaj je večje zaupanje v preskušene in preverjene znamke, denimo AO Shell & Aerofuels, ki uporabljajo naše tankerje za dolivanje goriva v letala na letališču Domodedovo. Zaupajo tudi nam,” pravi Sergej Aronov.

Vsi tankerji za dolivanje goriva v letala, ki smo jih naredili doslej na osnovi Volvovega podvozja, še vedno delujejo na svojih letališčih.

Sergej Aronov, tehnični direktor pri ZAO NPO Aviatechnology

Konstrukcija tankerja

V podjetju Aviatechnology uporabljajo samo materiale in dele preverjene kakovosti, saj cenijo ugled in varnost.

Ko je podjetje AO Shell & Aerofuels leta 2008 kupilo dva tankerja za dolivanje goriva v letala na Volvovem podvozju za uporabo na največjem ruskem letališču Domodedovo, se je prvič srečalo s tujo blagovno znamko. Danes so vsi tankerji tega podjetja izdelani na Volvovem podvozju in z njimi dolivajo gorivo v letala družb iz Evrope, Azije in Amerike. Gorivo se doliva v poslovna in dvonadstropna letala, med slednjimi je tudi Boeing 787 Dreamliner.

Andreju Popovu, vozniku in operaterju pri Shellu, so leta 2008 na letališču Domodedovo dodelili enega od prvih dveh vozil Volvo FM. Pravi, da ga ne bi zamenjal za nič drugega, razen za novo različico natanko istega modela.

Andrej in tudi sodelavci se redno udeležujejo usposabljanj za voznike posebnih vozil, ki jih prireja podjetje Volvo Trucks. Po uspešno opravljenem izpitu prejmejo dovoljenje za upravljanje dodeljene opreme. Varnost in kakovost imata prednost pri delu na letališču.

„Izmena traja dvanajst ur in v tem času je treba doliti gorivo v tri ali štiri letala. Mesečno naredim 16 izmen. V povprečju na mesec servisiram od 50 do 60 letal. Vsako vozilo ne zmore tolikšne obremenitve brez vlečne kljuke, toda Volvovo zmore. Dejstva so precej zgovorna,” še pravi.

Dolivanje goriva v letalo

Z vsakim tovornim vozilom mesečno dolijejo gorivo v 50 do 60 letal, med njimi so poslovna in tudi dvonadstropna letala, kot je Boeing 787.

Povezana vsebina

Prvi Volvo FH16 v Grčiji

Učinki grške dolžniške krize so hudo prizadeli logistično panogo. Kljub težavnim razmeram podjetje Marinos Vasilopoulos International Transport širi obseg poslovanja....

Pristop z informatiko

Nujno je ves čas vedeti, kje so tovorna vozila in kaj točno prevažajo. Ben van Leeuwen iz podjetja Frigolanda je to dosegel....

Ekspresna razpoložljivost v ZDA

Taylor White, podpredsednik podjetja AMX, ima mnogo razlogov za odločitev za Volvo. Novi center za razpoložljivost v mestu Greensboro v Severni Karolini njegovemu podjetju prihrani precej časa in denarja....

Filtriraj članke

5 true 5