Ekspresna razpoložljivost v ZDA

Taylor White, podpredsednik podjetja AMX, ima mnogo razlogov za odločitev za Volvo. Novi center za razpoložljivost v mestu Greensboro v Severni Karolini njegovemu podjetju prihrani precej časa in denarja.

Tovorno vozilo podjetja Alabama Motor Express

Družinsko podjetje Alabama Motor Express je v osemdesetih letih prejšnjega stoletja začelo poslovati s peščico tovornjakov. Do danes je podjetje zraslo v velikana s 310 zaposlenimi in 240 tovornimi vozili.

Taylor White, podpredsednik podjetja AMX, ima mnogo razlogov za odločitev za Volvo. Eden od njih je novi center za razpoložljivost v mestu Greensboro v Severni Karolini, ki njegovemu podjetju prihrani precej časa in denarja.

Družinsko podjetje Alabama Motor Express je v osemdesetih letih prejšnjega stoletja začelo poslovati s peščico tovornih vozil. Do danes je podjetje zraslo v velikana s 310 zaposlenimi in 240 tovornjaki – 70 odstotkov jih je Volvov. 

„S podjetjem sem povezan že vse življenje,“ pravi Taylor White, skupaj z bratom Collinsom Whitom podpredsednik podjetja Alabama Motor Express, „in poznam čase, ko smo bili Volvovi 100-odstotno, in tudi čase, ko smo bili Volvovi 40-odstotno. Če bi me kdo vprašal, katero tovorno vozilo je najzanesljivejše, bi brez oklevanja izbral Volva.“

Taylor White

Taylor White, podpredsednik pri Alabama Motor Express.

Poleg kakovosti znamke ima Taylor White zdaj še en razlog za odločitev za Volvo: novi center za razpoložljivost s 1.150 kvadratnimi metri na sedežu Volva v kraju Greensboro v Severni Karolini pomaga podjetju AMX prihraniti čas in denar, zraven pa še zmanjševati fluktuacijo voznikov.

Tako kot v vseh velikih voznih parkih tudi tovornjake podjetja AMX občasno doletijo tehnične težave in Taylor White pove, da podjetje uporablja storitve centra za razpoložljivost. Nedaven tak dogodek ga je spomnil, kako močno se pravzaprav zanašajo na te storitve in kako pomembne so za poslovanje podjetja AMX.

Voznik je bil na dolgi vožnji in tovornjak je javil težavo z menjalnikom: takoj je poslal elektronsko sporočilo v AMX in sprožil odprtje novega primera v centru za razpoložljivost. Operater službe Volvo Action Service je glede na položaj tovornjaka poklical najbližjo servisno delavnico in zahteval potrebni nadomestni del, vendar tega dela niso imeli na zalogi, dobavni rok pa je znašal en teden. Operater je poskusil znova in našel drugo servisno delavnico samo 15 km dalj od tovornjaka, tam pa so imeli del na zalogi. V nekaj urah je bil tovornjak spet vozen.

„Prihranili so nam pet dni izpada tovornjaka. Odločitev centra za razpoložljivost, da nas preusmeri v drugo delavnico, skoraj ni povečala stroškov, je bila pa sijajna rešitev naše težave,“ pravi Taylor White.

Še nekaj let nazaj bi taka okvara lahko prikovala tovornjak na mesto za več dni. To ne bi pomenilo le zamude pri dostavi, ampak bi podjetju AMX nakopalo tudi dodatne stroške prenočišča za voznika, popravila in izgubo drugih prevozov.

Če bi me kdo vprašal, katero tovorno vozilo je najzanesljivejše, bi brez oklevanja izbral Volva.

Taylor White

Podpredsednik pri Alabama Motor Express

Če začnejo odpovedovati tovornjaki, se začnejo tudi vozniki v skrbi za preživetje družine ozirati po zaposlitvah drugod, vendar pri AMX vzdržujejo stopnjo fluktuacije voznikov deset odstotkov pod povprečjem v panogi. 

„Naslednjega preprosto ni mogoče dovolj poudariti: skorajda nemogoče je v denarju izraziti, kako nevšečen je izpad in koliko te stane,“ pravi Taylor White.

Pri Volvo Trucks vemo, da podjetja izgubljajo dohodek, kadar njihovi tovornjaki stojijo. Zato so operaterji službe Volvo Action Service na voljo 24 ur na dan, sedem dni na teden, 365 dni na leto. Center za razpoložljivost vsak mesec obravnava skoraj 20.000 primerov. Ta številka vztrajno raste s širitvijo ponudbe storitev. Operaterji sprejmejo v povprečju 18.000 dohodnih klicev in opravijo približno 28.000 odhodnih klicev na mesec.

 

Taylor in Collins White

Taylor White (levo) in njegov brat Collins sta direktorja v podjetju Alabama Motor Express.

Diagnostika na daljavo opozarja voznike na trenutne tehnične težave in jih tudi opominja na bližajoče se vzdrževalne posege po programu. V sili operaterji službe VAS bliskovito ukrepajo, pridobijo podatke o vozilu ter določijo njegov zemljepisni položaj in razdalje do servisnih delavnic. 

Taylor White pravi, da nova tehnologija navdušuje, ter doda, da je prepričan, da podrobna komunikacija med vozilom in Volvovim sistemom za diagnostiko na daljavo pomeni velik korak naprej za celotno prevozniško panogo.

„Izločiš možnost napake. Tako se Volvovemu serviserju, prodajalcu in zastopniku ni treba več tako zanašati samo na voznikove besede. Lahko pogleda sam in vidi, kaj se dogaja.“

Tudi evidentiranje in posodabljanje statusa del sta lažji po zaslugi Volvove spletne platforme za servisne komunikacije ASIST, ki zapisuje vse dogodke od trenutka, ko nastopi težava na tovornjaku, do trenutka, ko je spet normalno vozen. 

„Brez tega bi težko ocenjevali, ali delamo dobro ali ne, saj spremlja vse podrobnosti. Če ostane kak dogodek odprt, lahko zadevo raziščemo. Tako vaš tovornjak ne bo obvisel v praznem.“

Vzporedno s širitvijo ponudbe storitev pri Volvu raste tudi podjetje AMX in White pričakuje, da se bo ta trend nadaljeval. Pomemben dejavnik uspeha podjetja AMX je po njegovih besedah partnerstvo z Volvo Trucks. 

„Svoje delo opravljamo dobro in to je zelo pomembno. Na voljo imamo podporo in izdelke, ki delujejo tako dobro, kot menimo, da delujemo dobro tudi mi – zato smo navdušeni,“ pravi Taylor White.

 

Center Volvo Trucks za razpoložljivost

Center Volvo Trucks za razpoložljivost v Severni Karolini deluje 24 ur na dan in sprejme v povprečju 18.000 klicev na mesec.

CENTER VOLVO TRUCKS ZA RAZPOLOŽLJIVOST

Kraj: Greensboro v Severni Karolini

Odprtje: 2014

Operaterji: v centru je zaposlenih 40 operaterjev službe Volvo Action Service. Operaterji so na voljo 24 ur na dan, 7 dni na teden, 365 dni na leto. V ekipi za razpoložljivost so tudi inženirji za zanesljivost izdelkov, ki so odgovorni za diagnostiko ter pripravo servisnih informacij, navodil in orodij, zagotavljajo pa tudi, da so odpravljene vse težave. Center ima tudi osebje za podporo servisnim delavnicam in specialiste za nadomestne dele.

Primeri: operaterji sprejmejo v povprečju 18.000 dohodnih klicev in opravijo približno 28.000 odhodnih klicev na mesec. Pri več kot 13.000 primerih gre za telematske postopke ali vzdrževanje po programu.

Brezplačne storitve: center za razpoložljivost je na voljo brezplačno prvi dve leti za vsako novo Volvovo tovorno vozilo, kupljeno v Severni Ameriki.

Povezana vsebina

Kako e-trgovina spreminja logistično dejavnost na Kitajskem

E-trgovina ne spreminja le nakupovalnih navad Kitajcev, ampak tudi logistično dejavnost. Pravila igre kar naenkrat določata razpoložljivost in učinkovitost....

Prvi Volvo FH16 v Grčiji

Učinki grške dolžniške krize so hudo prizadeli logistično panogo. Kljub težavnim razmeram podjetje Marinos Vasilopoulos International Transport širi obseg poslovanja....

Transportni dejavnosti se hitro približuje digitalna revolucija

Telematske storitve, povezljivost, veliki podatki, storitve v oblaku in internet stvari vodijo v digitalno revolucijo v proizvodnji tovornih vozil. Največje so možnosti na področju servisiranja in pri Volvo Trucks si aktivno prizadevamo uresničiti ...

Filtriraj članke

5 true 5