Zagotavljanje popolne kombinacije

Lastnik avstralskega prevozniškega podjetja Craig Fox pojasnjuje svoj uspeh v prevozništvu z dvema načeloma: prevažati samo dobičkonosne tovore in prevažati raznovrstno blago.

Tovorno vozilo podjetja Fox Transport

Podjetje Fox Transport ima sedež v avstralskem mestu Port Fairy in prevaža različne vrste razsutih tovorov.

Craig Fox

Craig Fox je bil nekdaj ribič – pred šestimi leti pa je kupil prevozniško podjetje.

Lastnik avstralskega prevozniškega podjetja Craig Fox pojasnjuje svoj uspeh v prevozništvu z dvema načeloma: prevažati samo dobičkonosne tovore in prevažati raznovrstno blago.

Pred šestimi leti Craig Fox o tovornjakih ni vedel skorajda ničesar.

„Bil sem ribič, po uvedbi kvot pa se ribolov ni več izplačal in moral sem si poiskati drugo delo, zato sem od očeta odkupil prevozniško podjetje.“

Takrat je podjetje Fox Transport s sedežem v kraju Port Fairy v jugozahodni avstralski provinci Victoria imelo vsega tri kompozicije vlačilcev in priklopnikov. Craig je odkril priložnosti za povečanje voznega parka in je dokupil dva dvojna prekucnika za razsute tovore, tovornjak s ponjavo in cisterno za kemikalije v prahu.

„Sedež podjetja je še vedno v Port Fairyju,“ pravi Craig, „poslujemo pa po vsej provinci Victoria. Značilna vožnja z dvojnim prekucnikom je denimo prevoz črnega okrasnega kamna iz naše separacije v Melbourne, nato nalaganje in prevoz tovora gnojila v mesto Mildura, kjer voznik prevzame tovor žita ali mavca in ga prepelje v Gippsland ali v našo bazo. Na taki vožnji je voznik od doma približno tri dni.“

Da ne bi bil odvisen od ene same vrste tovorov, Craig skuša svoje poslovanje razširiti na čim raznovrstnejše tovore.

„Žito, apno, pesek, kamen, gnojilo, splošni tovori, vse to prevažamo,“ pravi Craig. „Imamo tudi cisterno za kemikalije, zato lahko prevažamo tudi nekatere tekočine. Ko je pri prevozu ene vrste tovorov zatišje, običajno lahko nadomestimo izpad z drugimi tovori. Raznovrstnost tudi skrbi, da voznikom ni dolgčas, in to jim ugaja.“

Kot vodja z zavihanimi rokavi je Craig prav vsak dan v enem od tovornjakov in opravi kako lokalno vožnjo v Melbourne, Gippsland ali v Milduro. Med premori med vožnjo opravi tudi pogovore s strankami, načrtuje vožnje in skrbi, da izpolni vsa pričakovanja strank.

„Zame je skrb za stranke osrednjega pomena. Če kdo kako stvar nujno potrebuje, se bomo zelo potrudili in prilagodili vožnje tako, da mu bomo ustregli,“ pravi Craig.

„S strankami govorim vsak dan, vem, kaj potrebujejo, in vem, da je prilagodljivost nuja. Tudi čas, prebit v tovornjaku, mi pomaga, saj lahko doživim vse, s čimer se vozniki pri svojem delu srečujejo vsak dan, in vidim, kako se obnašajo tovornjaki. To mi pomaga pri razmišljanju, kako bi lahko delali še učinkoviteje.“

Zame je skrb za stranke osrednjega pomena.

Craig Fox

Direktor podjetja Fox Transport

Ker je rezerv v poslovanju vedno manj, Craig posebno pozornost posveča gospodarni porabi goriva.

„Veliko mi je do gospodarnosti pri gorivu,“ pravi Craig, „kar je tudi eden od razlogov, zakaj uporabljam Volvove tovornjake. Najeli smo Volvove inštruktorje za voznike in njihovi nasveti se zelo poznajo. Obvladanje nekaj preprostih tehnik vožnje in načinov za polno izrabo tehnologije tovornjaka močno vpliva na porabo goriva. Včasih smo z litrom goriva prevozili približno 1,8 kilometra, zdaj pa smo že na približno 2,1 kilometra.“

To pomeni 240 litrov goriva manj na teden na tovornjak. Ni težko uvideti, kako se to neposredno odraža na poslovnih rezultatih podjetja Fox Transport. „Že samo s polno izrabo možnosti menjalnika I-Shift in s tem, da tovornjak, kadar je le mogoče, upočasnijo z iztekom namesto z zavorami, naši vozniki prihranijo precej goriva,“ pravi Craig, „to pa prav nič ne podaljša časov voženj. Naslednja zadeva, ki se ji bomo posvetili, so diferenciali pri modelu FH. Skušali bomo doseči, da bodo tovornjaki več časa vozili v najvišji prestavi.“

 

Tovorno vozilo podjetja Fox Transport na cesti

Kot direktor z zavihanimi rokavi je Craig Fox prav vsak dan v enem od tovornih vozil.

Glede na to, da je gospodarna poraba ena od redkih možnosti za večjo donosnost, Craiga zanimajo tudi tehnologije, ki mu bodo zagotovile konkurenčnost.

„Pri dveh svojih tovornjakih FH že uporabljam Volvov sistem Dynafleet,“ pravi Craig, „omogoča mi odličen vpogled v vse vidike delovanja tovornjakov. Tako mi je Dynafleet razkril, da skorajda ne izkoriščamo iztekanja tovornjaka. Ko smo to ugotovili, smo začeli iskati možnosti izboljšav in zdaj pomeni iztekanje tovornjakov že deset odstotkov naših celotnih časov voženj. To je znaten prispevek k prihrankom goriva.

Kot sestavni del kmetijsko-industrijskega gospodarstva Victorie in kot rastoče podjetje namerava Fox Transport v naslednjem letu ali dveh posodobiti svoj vozni park.

Dynafleet mi omogoča odličen vpogled v vse vidike delovanja tovornega vozila.

Craig Fox

Direktor podjetja Fox Transport

„Posodobili bomo priklopnike, zamenjali stare tovornjake FH z novimi modela Euro 5, verjetno si bomo omislili tudi FE s 340 KM za lokalne prevoze nekoliko večjih tovorov. Ob vseh vožnjah po celotni zvezni državi nikakor ne pozabljamo na lokalne naročnike.“

Že po šestih letih poslovanja je jasno, da Craig zelo dobro razume, kaj poganja prevozniško podjetje.

„Delati v dobro strankam in čim učinkoviteje, skrbeti za raznovrstnost in za podrobnosti – to po mojem vodi k uspehu,“ pravi Craig. „Ob skrbi za tehnično plat pa se tudi zavedamo, da so najpomembnejše zanesljive storitve za naročnike. Brez tega je vse zaman in pridobili smo si sloves, da zagotavljamo po strankinih potrebah ukrojene storitve, za kar so najbolje usposobljena majhna družinska podjetja.“

„Če sem se česa naučil,“ sklene, „sem se tega, da se v tem poslu nikoli ne nehaš učiti.“

VOZNI PARK

Vozila: FH Globetrotter XXL 6x4 B-Double; FH 6x4 B-Double; NH 6x4 B-Double; FM s prekucno nadgradnjo in priklopnikom; FE z nadgradnjo s ponjavo. Tovorna vozila so letniki od 2002 do 2012.
Delovno okolje:
 tovorna vozila podjetja Fox svoje tovore nakladajo pogosto na netlakovanem terenu: pesku, poljih ali v blatu; za dostop pogosto uporabljajo zaporo diferenciala, nato pa tovor prevažajo na velike razdalje po avtocestah.
Prevozi:
 vsi tovornjaki, razen NH, imajo samodejne/ročne menjalnike I-Shift. Dva tovornjaka FH sta opremljena s funkcijami Dynafleet, podpora za vzdrževanje smeri znotraj voznega pasu in adaptivni tempomat.
Poraba goriva:
 FH s 540 KM naredi z dvojnim priklopnikom z litrom goriva 2 kilometra, z enim priklopnikom pa do 2,5 kilometra, FH s 520 KM pa z litrom goriva prevozi do 1,9 kilometra.

Povezana vsebina

175-tonski cestni vlak skozi avstralsko divjino

V avstralski divjini 52-letna babica sedi za volanom cestnega vlaka z vlačilcem Volvo FH 16 Tri Drive 8x6 in največjo dovoljeno skupno maso 175 ton. Za seboj ima štiri priklopnike, pred seboj pa dolg in vroč dan na cesti. Maxine Taylor, hči in vdova ...

Pristop z informatiko

Nujno je ves čas vedeti, kje so tovorna vozila in kaj točno prevažajo. Ben van Leeuwen iz podjetja Frigolanda je to dosegel....

Ekspresna razpoložljivost v ZDA

Taylor White, podpredsednik podjetja AMX, ima mnogo razlogov za odločitev za Volvo. Novi center za razpoložljivost v mestu Greensboro v Severni Karolini njegovemu podjetju prihrani precej časa in denarja....

Filtriraj članke

5 true 5